28 maj 09

Skrivet den 2009-05-28, klockan 07:37:15
Det kändes som om de skulle bli svårt att sova igår, för jag var inge trött, men inte tillräckligt pigg för att läsa heller.. Men jag låg där å lyckades somna efter en stund.. Men jag har vaknat flera gånger inatt. Tror att de va pga att jag frös, är inte så varmt å sova i bara lakanet men för varmt för att sova med täcke!! Vilket I-landsproblem!!

Ska ta å göra mej iordning å palla mej iväg till skolan. Måste förbereda lite inför redovisningen idag.. Eller jag kolla vad vi ska prata om. Sen blire en del tentaplugg också å så ska jag luncha på stan å ta en liten runda.. Å sen hem å förtsätta plugga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0