22 maj 09

Skrivet den 2009-05-22, klockan 10:16:43
Tappade bort mina mjukisar igår, de va spårlöst försvunna. Letade överallt tyckte jag, men gjorde inget fynd. Vet ni vad jag hittade igår när jag gick å la mej?!? Just mina mjukisar - under KUDDEN!! Varför jag har lagt dom där, det vet jag inte.. Trodde kanske att det var en pjamas.. =P

Jaja, nu är de framme igen, bara hörlurarna som saknas.. Å de ligger inte under kudden.. Jag tror att jag har tappat dom nånstans, för de låg i jackfickan..

Ska ta å plugga lite nu, undra vad det är för väder ute, ska kanske öppna  upp persiennerna..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0