20 maj 09

Skrivet den 2009-05-20, klockan 06:46:48
De här är alldeles för tidigt för mej, är inte människa än!! Hörde inte ens när klockan ringde, men tur att jag tryckte på snooze annars hade jag inte vaknat.. Å de hade varit mindre bra för då hade jag kunnat sova länge, för jag är sjukt trött. Undra hur de kommer å gå å plugga? De ska bara gå bra.

Hoppas att det inte blir en sån lång dag idag, orkar verkligen inte. Skulle vilja komma hem  lagom tid å fixa lite. Å så hoppas jag på sol, så jag kan sitta ute å sola å plugga. Men vi får väl se.

Ska väl ta å vakna till lite å sen göra mej klar.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0