17 maj 09

Skrivet den 2009-05-17, klockan 09:51:24

Åkte till skolan vid två-tiden å umgicks med 1or, 2or å 3 or. Spelade såpa-fotboll. Sjukt läskigt, men sjuktkul!! 1orna tog hem segern! De va mycket bra gjort. Efter fotbollen fick jag stressa hem. In i duschen, fixa sminket å sen håret. Samtidigt så sprang jag runt efter något att äta, har lärt mej att man ska äta lite så att man inte e vrålhungrig under en sittning, livsfarligt!

Halv sex gick jag ut på parkeringen mötte upp Petra, sen satt vi å väntade på Stina. Hon hade tappat bort plånboken å sprang runt å letade efter den. Efter en stund så åkte vi å hämtade upp resten, Frida, Maria å sen Jenny å Lisa. Sedan åkte vi tillbaka till parkeringen å plockade upp Stina. De hade kommit fram till att hon glömt plånboken på skolan. Så vi svängde förbi där också innan vi for till Johanna.

Hos Johanna fixade vi iordning de sista innan de var dags att gå till 2 våningar. Hade på mej ett par ballerina-skor som "promenadskor" annars hade mina fötter dött i de skor som jag hade på sittningen. Å innan vi gick in så bytte jag. Fick trevliga bordsgrannar. Lite blandat 1or, 2or å 3or. Till förrätt blev de nån honungsmarinerad getost med vårsallad. Vårsallad bestod av räddisor å sallad. Ohh, storslaget! Eftersom jag inte gillar ost så va då inte förrätten nån höjdare.. Till varmrätt blev de oxfilé å friterad klyftpotatis. De va sjukt gott!

Minglade runt lite innan de var dags att gå ner till Schlagerklubben. Till en början var de sjukt tråkigt, hittade inget sällskap som ville dansa schlagerlåtar med mej. Så jag hade tänkt att åka hem för jag var så uttråkad. Men jag stannade kvar å hittade tillslut nåra att dansa med. Så sjukt kul! De e kul när man känner igen så mycket låtar.

När jag kände mej färdig så fick jag skjuss hem av Eriks kompis. När jag kom hem stöp jag i sängen. Men tog mej upp, drack lite vatten åt nåra chips å sen borstade jag tänderna å kröp till kojs.

//Angelica



Jag tror att mitt öga skymtade en Gert Fylking, men jag är inte säker. Såg en lite äldre herre med mycket skägg. Å de är ju faktiskt här uppe nu. Å när jag gick så vare en tjej som satt med en insamlingshink för mustaschkampen.


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0