16 maj 09

Skrivet den 2009-05-16, klockan 12:59:40
De blev lite stressigt på slutet ändå. Jag visste de! Men de gjorde inte så mkt. Jag tror att jag cyklade en omväg, men de va det ända sättet, annars hade jag inte kommit rätt. Har åkt vilse nåra gånger när jag ska till Sandra.

De va lite folk där när jag kom, nåra basårare å lite annat. De pratades, lyssnades på musik å va allmänt trevligt. Sen drog vi ut på TC å shakade loss =) Hade så ont i benen så att jag inte kunde stå upp till slut, hur mkt jag än ville så gick de bara inte. Benen vek sej, så jag var tvungen å sitta lite.

Sen vart de en sväng förbi MAX innan vi åkte upp igen. Vet inte vad vi åkte med för taxi, fett skumt vare iaf! Vart en anings rädd. För han kunde ingenting här å körde som en dåre å var allmänt lost! När vi kom upp till Sandra tog jag min cykel å cyklade hem. Väl hemma tog jag bort sminket borstade tänderna och stupade i sängen..

Ska ta å tagga om nu, för de e fest ikväll igen=) Snart ska jag kila iväg på lite aktiviteter, typ såpafotboll..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0