Matlagning

Skrivet den 2009-03-02, klockan 22:37:27
Hmm, jag måste lära mej att laga mat, å variera den!! För tillfället känns det som om vi bara äter:
¤ Makaroner å köttisar
¤ Makaroner å korv
¤ Ris å korvstroganoff
¤ Spaghetti å köttfärssås
¤ Spaghetti å skinksås

Det blev lite annorlunda idag då jag serverade: pulvermos, färdiggjorda köttisar, gräddsås på påse å lingonsylt.. Seriöst.. Okej med köttbullarna å såsen men moset.. Kunde ju ha ansträngt mej att göra eget.. Men jag orkade inte!! Pulvermos är inte ens gott, iaf inte de vi har.. Jag ska nog byta märke..

Fantasin här hemma är lite dålig.. Måste nog lära mej att laga mat för jag kan inte acceptera att mina framtida kids växer upp på pasta å nåt tillbehör.. Det funkar inte så bra tror jag.. Förstår inte hur M kan laga så bra mat.. Vill också kunna göra de.. Tror att jag ska gå en kurs där.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0