Tentaplugg

Skrivet den 2009-03-08, klockan 23:13:23

Ledig i morron, men jag ska nog gå å lägga mej nu ändå.. Ska försöka å komma upp i lagom tid i morron.. Ska tvätta å innan dess ska jag ut på en cykelrunda.. Å så måste jag plugga också.. Kanske försöka å räkna lite, om det går.. Brukar vara rätt klurigt.. Men på tentan så måste jag ju klara mej helt själv så jag kan lika gärna börja öva nu..

Hade en plan på att börja tentaplugget lite tidigare denna gång.. Å eftersom det bara är 2,5 vecka kvar å jag brukar börja veckan innan, så ere dags nu.. Ska sitta i skolan på de föreläsningar som är kvar å sen när jag kommer hem ska jag även sitta ett par timmar till.. Två timmar om danhemma? Kan de låta bra? Hmm, jag kan ju försöka iaf.. =P

Men nu e de dags att sova.. Gonatt

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0