Tårar

Skrivet den 2009-03-10, klockan 22:57:20
Sorgliga saker är inge bra å titta på, ändå så gör jag det.. Vart en aningens jobbigt i ett OC-avsnitt nylig, så jag var tvungen å pausa å gå där ifrån ett tag.. =P Hehe.. Sen kunde jag fortsätta, men de blev snabbt tårfyllt igen.. =P Å det föll möjligtvis en å annan tår.. Menmen, kunde inte hjälpa det, kändes så verkligt allt ihop..

Nu ska jag gå å sova, behöver inte gå upp lika tidigt i morron, SKÖNT!! Men jag vill ändå sova nåra timmar, så de e lika bra å krypa till kojs nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0