Sommarkurs

Skrivet den 2009-03-15, klockan 10:32:01
Jag kom på i morse att idag är det sista dagen att söka till sommarkurser.. Hade ju nåra fundering på å göra de, å då börjar de bli lite bråttom nu.. =P Ska fundera över dan, har ju till 23.59.59 på mej..

Fanns ju inget som lockade så jättemkt, men jag kanske inte har nåt val.. Om jag inte får jobb så kommer jag ju inte klara sommaren.. Det är det som är det jobbiga med att vara student, finns ingen säkerhet under sommaren.. Å i dessa dåliga tider äre väldigt svårt att få jobb..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0