Sena vardagskvällar

Skrivet den 2009-03-05, klockan 23:31:37
Nu blev det sent igen.. Måste verkligen skärpa mej å komma iväg mot sängen lite tidigare. Grejen är den att jag är supertrött vid middastid men sen piggnar jag till igen å känner att jag kan va uppe hela natten.. Inte bra, inte bra..

Tur att jag inte börjar förns vid 10 i morron igen.. Skönt med sovmorron.. Fast jag går iofs upp tidigt ändå, men det är för att jag ska slippa stressa.. Måste upp lite tidigare i morron, för jag måste hinna duscha innan jag tar mej iväg till skolan.. Kan inte gå ut när håret ser ut som det gör.. =P

Gonatt =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0