Sen kväll

Skrivet den 2009-03-20, klockan 22:37:33

Borde egentligen ha gått å lagt mej nu.. Men jag har fastnat framför Hundtricket.. De va sjukt längesen jag såg den, så jag var bara tvungen.. =P Men jag kan offra lite sovtid, måste ju fortfarande ha ett liv, även fast jag pluggar..

Ska befinna mej på skolan i morron kl.9.. Hehe, Erik tyckte jag va knäpp.. =P Men vadå, måste ju plugga till tentan å de gör jag bäst när jag inte har han runtekring mej.. Samt att jag kan bolla med de andra..

Skulle ha beställt kursböckerna idag, men jag råkade glömma de.. Ska fixa de i morron istället. Har ju till på söndag på mej.. Så de e ganska lungt.. Men jag ska nog fixa de i morron för annars kommer jag å glömma de totalt.. Är lite förvånad att de va så få som ville ha boken, menmen.. Hoppas att allt blir rätt med beställningen bara..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0