Pluggisen

Skrivet den 2009-03-22, klockan 17:19:54
Jag är faktiskt förvånad, riktigt förvånad att jag inte än har tröttnat på å plugga.. Så mkt som jag har pluggat nu så borde jag vara trött, i vanliga fall är jag det iaf.. Men inte nu, fast det är iofs bra.. För annars blire så jobbigt.. De värsta är att efter att den här tentan är gjord så ere dags att ta upp Byggproduktionen igen.. Eller jag låter den va de dagar jag inte är hemma.. Men när jag kommer tillbaka, då..

Idag har vi suttit från 9-17 å vi har bara gjort 4 uppgifter.. De tar sån lång tid att göra en uppgift, å de suger mkt krafter ur en.. Så jag hoppas att de blir en tenta med ett fåtal uppgifter annars kommer jag inte att hinna.. Jag lär ju sitta hela tiden ut å sen kommer jag att vara helt slut. Kommer å gå hem, ta mitt pick å pack, sätta mej i bilen å somna.. Typ. Fast jag borde ju va vaken..

Nu ska jag gå å fixa nån mat..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-03-22, klockan 20:27:52

det är RIKTIGT illa om man drömmer om skiten också :P

Hoppas det gick bra för er idag, kännde att jag ville få en ledig dag, fast nu kommer tenta paniken så kommer väl ändå plugga nu.. Jaja snart är det över för den här gången =)

Skrivet av: Jenny
Den 2009-03-22, klockan 20:28:15

Var jag som skrev =)

Skrivet av: Jenny
Den 2009-03-22, klockan 20:28:20

Var jag som skrev =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0