På tok för tidigt

Skrivet den 2009-03-10, klockan 14:56:07
Usch va trött jag var på föreläsningen idag.. Höll på å somna X antal gånger.. Att jag frös gjorde inte saken bättre.. Hann babblade å jag skrev ner.. Hann inte riktigt med att uppfatta allt, men de kommer väl snart.. Sen vare dags för räkneövning å de va svårt.. Han ville typ inte hjälpa oss helt.. En gång trodde jag att han skulle vända sej om å gå..!!

Sen vare dags för lunch å jag var så hungrig, sedan 1,5 timma tillbaka. Det för att Jenny inte pratade om nåt annat än mat!! Å efter lunchen trodde jag att vi skulle skriva labrapporten, men tydligen inte.. 2/5 saknades, så vi sköt upp de till i morron.. Men jag satt kvar en timma å räknade å läste anteckningar..

Har vart hemma ett tag nu, ska snart gå in i sovrummet å hoppa i sängen så Erik vaknar - vi ska åka å storhandla..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0