Övningar

Skrivet den 2009-03-23, klockan 19:15:58

Fortfarande slutkörd i huvudet.. Har varit en lång å jobbig dag.. Har räknat å räknat å räknat å rä.. Jag ni kanske fattar.. =P Vi va in å frågade läraren om  lite saker, å han skrattade när vi kom.. =P Men han blir aldrig störd eller irriterad när man kommer, å de e skönt. För då har man inte nån ångest över att gå å fråga..

Den sista övningstentan var jobbig, för de fanns inge facit till den.. Så jag hoppas att jag har fått rätt.. Har jämfört med nåra andra så de verkar rätt iaf.. Annars har alla vi fel.. =P Å så dåliga kan vi inte vara..

Känner att jag börjar få ont i huvudet så nu ska jag dricka kaffe..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0