Kväll

Skrivet den 2009-03-09, klockan 22:14:13
Idag har min röst inte precis varit den vackraste, är lite hes så att säga.. Men jag tror att det är bättre nu, å förhoppningsvis ännu bättre i morron.. Erik sa: Du låter som den gången du var hemma hos mej för första gången.. Mje, så illa är det faktiskt inte.. För nu kan jag fortfarande prata utan att nån skrattar åt mej, det kunde jag inte då.. =P

Har faktiskt pluggat lite idag, kanske inte överdrivet mkt.. Men jag tappade suget när jag inte klarade nåra uppgifter så jag gav upp.. Läste anteckningar å hittade lite bra saker jag kunde använda i uppgifterna jag hade försökt på.. Å då var jag bara tvungen å testa på en gång.. Å de lyckades jag lösa dom.. Sedan läste jag en annan uppgift, men jag kunde inte komma på hur jag skulle lösa den, så jag stannade där..

I morron börjar jag tidigt, kl8(!), så tidigt har jag typ aldrig börjat!! Så därför är det dags för mej att krypa till sängs, för det blir tidigt uppgång i morron, typ strax efter 6 eller nåt sånt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0