Hope & Glory

Skrivet den 2009-03-14, klockan 20:14:19
Hann knappt äta klart middan innan de va dags för melodifestiveln, nu har jag kopplat in ljudet och sitter bänkad framför teven..

Under middan fick Erik en rysning
A: Vad nu?
E: Jag fick en ananas i munnen!
A: Aha.

Hehe, precis innan jag hällde i såsen bland kycklingen såg jag att den innhåll ananas, men jag sa inget, för då hade han typ vägrat äta!! Men de gick bra ändå..

Nu har jag inte tid å skriva mer måste titta på Zemlan.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0