Fixning

Skrivet den 2009-03-13, klockan 15:01:17
De gick faktiskt bra å sitta på föreläsningen idag, med tanke på förkylningen.. Sen att jag inte fatta så mkt, det kan jag nog inte skylla på nåt annat än läraren.. Jag tror att han var lite stressad idag, för det gick väldigt fort..

Sen började vi direkt med lab.rapporten, vi var bara 3, men vi tänkte att vi gör något iaf.. Fick inte riktigt ut något rimligt svar, så vi frågade runt lite granna.. Å tillslut tror jag att de löste sej.. Nu ere bara en punkt kvar, men den ska vi ta på måndag.

Efter det åkte jag hem åt lunch å plockade lite.. Måste ju fräscja upp placet innen gästerna kommer.. Måste kila iväg å handla också, vet inte om jag ska ta det i centrum eller MAXI.. Får se, nu ringer Eriks klocka så han ska iaf gå upp.. Men antingen är han död eller så sover han väldigt bra för den stängs inte av.. Måste kolla

//Angelica


Han var inte död, sov bara väldigt bra =)

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0