Fint svall =)

Skrivet den 2009-03-14, klockan 22:32:48
För första gången på jag vet inte hur länge så kände jag att jag var nöjd med mitt hår!! Det var inte fluffigt å elektriskt å trassligt å ruffsigt.. Utan det låg väldigt bra å fint..  Å jag hade inte gjort nånting med det..!! Varför kan jag inte alltid få ha sånna hårdagar, de vore mkt bättre..

För jag känner mej så mkt snyggare =P Det där sista kommer jag att få höra sen.. =P Hehe, men de kan jag ta..

Nu ska jag gå å läsa å sen krypa till kojs, ska upp nio i morron igen.. Ska till Charlotta igen.. =)

Gonatt!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0