Engagerad =P

Skrivet den 2009-03-16, klockan 16:30:18
Det har faktiskt gått bra idag, har inte känt mej allt för trött iaf.. Labben blev inte riktigt klar än.. Är så mkt som ska med å de tar så lång tid å skriva det på datorn!! Så vi ska fortsätta på onsdag.. Å blir vi inte klara då så fortsätter vi efter tentan när jag har kommit hem från Sthlm..

När dagen var slut gick jag å pratade med en lärare.. Jag ångrar lite att jag gjorde de, för nu ere jag som har ansvaret för nästa kurs böcker.. Jaja, lite kan jag väl engagera mej.. Ingen annan gjorde ju de..

Just nu är jag jättehungrig, vet inte vad jag ska äta.. Å så måste jag gå å handla.. Men jag bör äta först, livsfarligt å handla hungrig!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0