De går fort när man har roligt

Skrivet den 2009-03-15, klockan 23:35:35

Ojojoj, klockan bara rusar iväg.. Det är ju inte längre helg så jag måste ju gå å sova.. Iofs börjar jag inte förns 10 i morron(hoppas jag) så de är ganska så lugnt.. Men ändå, jag måste ha nåra timmar å sova ändå..

Får se hur lång dag de blir i morron.. Ska jobba med labben efter föreläsningen, vill få den klar nu, orkar inte ha den släpandes.. Nåra vill göra den klart efter tentan med då kan inte jag.. Är ju inte hemma då.. Eller jo, de e jag.. Fast hemma, hemma.. Alltså hemma i Sthlm hos MoP =) Ska bli så skönt, har redan börjat nedräkningen.. =)

Gonatt å sov så gott =)

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0