Besviken

Skrivet den 2009-03-12, klockan 15:23:47
Känner att jag är på riktigt dåligt humör nu.. Tycker att den förra kursen har sköts väldigt dåligt..
¤ Läraren har varit väldigt luddig, dryg å haft ett hånleende
¤ Han gjorde tentafrågorna innan kursen, det blev lite ändring i kursen, men inte på tentan - vi hade alltså uppgifter som vi inte gått igenom (hans försvar: de var bara matte - matte är inget krav för att läsa kursen)
¤ På vår tentadag hade han en konferans inbokad - dvs att det inte gick att fråga honom något vid oklarheter.
¤ Han rättar inte ens projektuppgiften jag har lagt ner X antal timmar på, pga tidsbrist (sen for han iväg på semester i 2 veckor)

Jag känner mej på arg å besviken på kursen. För det var en kurs som jag verkligen tyckte om.. Men nu gör jag inte de längre.. Just nu känner jag mej inte motiverad till å plugga överhuvudtaget..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0