3 mars 09

Skrivet den 2009-03-03, klockan 08:54:35
Det var tungt att gå upp i morse, även fast det inte blev så sent igår.. Minns inte riktigt hur länge jag låg vaken i sängen, men jag misstänker att jag somnade ganska så fort.. Vaknade vid tre-tiden.. Gick på toa å en kunde jag somna om igen.. Kanske att jag vaknade till när Erik kom hem, ingen aning..

Sen ringde klockan 8 å då va jag dötrött, fast de gick bra att ta sej upp ändå.. Satte mej å åt frulle samtidigt som jag läste VK.. Mkt skönt.. Gillar att ha nåt att göra då jag äter i min ensamhet.. =P

Har dubbellektion idag, men jag ska nog sitta kvar lite längre, för jag måste komma ikapp nu.. De e jobbigt att ligga efter.. Speciellt så tidigt i kursen.. Har ju bara gått en vecka.. =P

Måste gå å leta upp mitt passerkort så jag kommer in i datasalen, måste skriva ut lite papper.. Hörs sen!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0