27 mars 09

Skrivet den 2009-03-27, klockan 14:29:10
Har blivit lite uppehåll här nu, men jag har inte riktigt hunnit med å skriva..

Onsdag
Gjorde tentan, gick inte alls bra.. Var inte riktigt beredd på de som kom, kändes lite för svårt!! Sen gick jag hem, packade ner de sista å sen satte vi oss i bilen å for.. Först ner på stan en snabbis å sen stannade vi inte förän i S-vall.. Där blev det mat, vart lite besviken, för glassmaskinen var trasig så jag fick inte min glass som jag hade sett framemot i timmar, eller jag menar veckor!!

Sen stannade vi en till gång i tönnebro, tankade å sträckte på benen.. Kom till Sthlm kl22, samtidigt som familjen kom hem från träningen/storhandlingen.. Fikade lite å satt uppe till 3!

Torsdag
Vaknade 7, lyckades somna om till 8. Körde Macke till bussen.. Sen hem åt frulle, gjorde mej iordning för att åka till stan å träffa mina BB's =) Åt lunch, fikade, kolla runt... Sen avslutade vi stan med frisering =) Känns lite annorlunda nu, men jag är nöjd!

Sen åkte vi till Mackes träning, kollade lite å tog med han hem.. Fick då middag å fika..Tittade på Björn Gustavssons film på kvällen, man fick sej nåra skratt. =)

Fredag
Idag har bara blivit lugnt, har fixat deras dator lite.. Erik e å hämtar Macke vid bussen.. Ska väl snart hoppa in i duschen, för ikväll ska vi på restaurang. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0