25 mars 09

Skrivet den 2009-03-25, klockan 07:43:52
Boken jag började med igår var väl kanske inte nån wow-bok.. Men den ska nog gå å läsa iaf.. Släckte lampan innan 10 nångång för jag kände mej trött å så var jag tvungen å sova då.. Men de va inte de lättaste, för de hade fest i huset mittemot så de va massa prat.. Samt att de ovanför oss bestämde sej för att ta fram dammsugaren.. Men jag lyckades att somna ändå..

När jag sov som allra bäst ringde Eriks kompis till mobilen, jag blev jätterädd för jag trodde att jag hade försovit mej.. Det tog ett bra tag innan hjärtat lugnade ner sej!! Det bästa var att klockan bara var runt 1, så de va många timmar kvar att sova.. 

Vaknade ytterliggare en gång, helt utan anledning.. Känner att jag har lite ont i nacken å ryggen.. De e böckernas fel, eller jag, de var ju jag som la dom under kudden.. =P Men som vanligt - jag måste!!

När klockan ringde gick de bra å he sej upp, men i duschen vare inge skönt, va så fruktansvärt kallt!! Jag ogillar verkligen å duscha på mornarna.. Men jag var som tvungen, går inte utanför dörren i de skick jag hade håret.. hehe..

Har tittat på AA, så frågan e vad jag ska göra nu? Inte plugga iaf, för då kommer jag bara å må dåligt, de jobbiga är att jag inte kommer ihåg nånting!! De har som försvunnit.. Men jag hoppas att de kommer tillbaka så småningom..

//Angelica 


Våffeldagen idag, tyvärr får jag inga våfflor, men de blir senare i veckan!! =D

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0