22 mars 09

Skrivet den 2009-03-22, klockan 07:23:39
Kände mej pigg igår när jag skulle gå å sova.. Läste lite men de hjälpte inte.. Så jag tog min kudde å gick till soffan å la mej.. Tror att jag somnde bums.. =P Låg iaf kvar där ett tag innan Erik tyckte att jag skulle flytta tillbaka till sängen..

Sen har jag sovit bra hela natten.. Inga konstiga drömmar eller något.. Skönt..=)

Idag blire mera plugg, får se hure går då.. Hoppas att de går bättre än igår.. Annars vet jag inte vad jag ska göra.. De måste ju släppa nån gång, eller?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0