17 mars 09

Skrivet den 2009-03-17, klockan 08:35:40
Utvilad? Ja, det skulle jag vilja påstå.. La mej i sängen nån minut över tio. Läste till typ 20 över.. Släckte lampan å sen minns jag inge mer. Dvs jag måste ha somnat fort. =) Sen vaknade jag innan klockan ringde idag å de e ju bra.. Ett tecken på att man har sovit klart..

Idag kommer det att bli en låg dag skulle jag tro.. Ska sitta kvar ett tag efter att jag har slutat å fortsätta räkna. Det jobbiga är att jag fortfarande har huvudvärk, men det ska nog gå över. Eller de hoppas jag iaf.

Ska kolla runt lite vad som har hänt i världen nu.. Hörs!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0