16 mars 09

Skrivet den 2009-03-16, klockan 08:26:19
Jag hade typ räknat med att jag skulle få minst åtta timmars sömn, men så blev inte fallet.. Kunde absolut inte somna igår, de va på tok för mkt tankar i mitt huvud som jag inte kunde släppa.. Ett-nyheterna hörde jag, men halvtvå de vet jag inte.. Så nån gång däremellan..

Sen på morronen så kom Erik hem å han är inte känd för att smyga å gjorde inte de nu heller.. Så jag vaknade väl kring halv åtta.. Så de här kommer å bli en jobbig dag i skolan.. Hoppas att han pratar mkt på föreläsningen så jag är aktiverad, annars kommer jag å somna..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0