12 mars 09

Skrivet den 2009-03-12, klockan 08:45:02
Jag förstår inte riktigt.. Jag som trodde att jag höll på å bli frisk från min förskylning, men de blev visst en vändning.. För nu började näsan å rinna å ha sej, inge kul när man sitter på föreläsningar å snörvlar.. Halsen gör fortfarande ont, men jag vet inte om jag är lika hes längre(har inte pratat med nån).. Ont i huvudet har jag också, jippi de här kommer å bli en kanondag!!

Ska läsa lite i tidningarna å sen ere dags å byta från pyjamas till kläder..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0