Vad ska jag göra?

Skrivet den 2009-06-30, klockan 13:16:34
Så nu, tror jag att jag har fått ordning på flash-filen. Tog ett annat exempel å fyllde i lite å den funkar, får se om dom gillar den. Började på 5an idag också. Nu får man typ göra som man vill, de finns en del saker som ska vara med.. Har lite svårt å komma på vad jag ska skriva om. Antingen en plats eller ett intresse. Jag har valt plats, men vilken ska jag välja som mitt "smultronställe"? Å sen ere klart!! Eller ja, har ju teoritestet kvar. Men jag vet inte om jag vågar göra det. Måste ju ha 85% rätt!! Kanske i slutet av veckan..

Vill ut i solen, men vart ska jag sätta mej å vad ska jag göra?? Har inte tålamod nog att bara ligga å sola. Måste ta å köpa lite böcker så jag kan roa mej när de blir segt, för tänk sen när jag slutar plugga!! Ojojoj.. De ser jag inte framemot, fatta att jag kommer å va rastlös..

Vill ta en promenad, men jag kommer å dö i den här värmen!! Å de vill vi ju inte..

Vill baka också, men de blir så varmt inne å så vill jag inte stöka allt för mycket när Erik sover.

Nu fick jag ett mail från en lärare ska ta å lösa de..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0