Söndag

Skrivet den 2009-06-21, klockan 20:23:28
Bestämde mej för att sitta ute i solen idag, men det kändes inge varmt men de va ju sol!! Så jag gick ut i jeans å tjocktröja, men de blev för varmt så jag va tvungen å gå in å byta om till shorts å ta av mej tröjan.. Sen gick de bra.. Å de va så sjukt varmt där jag satt.. De blåste inte så mkt å om de gjorde det så vare bara skönt..

Sen började jag frysa så jag gick in, fortsatte läsa min bok under filten å tillslut råkade jag somna.. Hehe.. Men jag vart jättetrött när jag låg ner å läste.. Sen vaknade jag till å tittade på My new BFF eller vad de nu heter de där programmet med Paris Hilton.. Sjukt töntigt. Sen tittade jag på Stylista, inte nåt bättre program..

Lagade mat å tittade på Privlieged.. Å nu sitter jag här å ska dricka kaffe.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0