Shopping

Skrivet den 2009-06-17, klockan 22:20:27
När Erik vaknade for vi ner på stan. Köpte paket till småtjejerna å sen gick jag runt å tittade lite till mej själv. Köpte en tunika, klänning, ballerinaskostrumpor, trosor. Sen fick jag inte kolla nå mer.. Orkade inte heller, hade ont i benen å hälarna. Mina svarta ballerinaskor är inte direkt nåra bra stan-skor. =P

När vi kom hem så åt vi. Erik va elak å tog den goa maten, korvstroganoff, själv fick jag ta makaroner å köttbullar. Jag är butter för de.. Trodde att han skulle va lite av en gentleman, men inte de..

Juste, köpte pärlor idag också, Erik mobbar mej stenhårt för de.. Men vad? Jag va sugen på å göra ett armband!! Så de ska jag pyssla med nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0