.

Skrivet den 2009-06-24, klockan 12:36:13
Nu gick det fort att få svar! Hade bara glömt ett ; så nu funkar bilden iaf. Men klasserna går fortfarande inte.. Nästa uppgift förstår jag inte heller. Så jag känner mej inte alls pepp på att fortsätta.. Kan ju inte skriva i det här forumet också; "Jag fattar inte den här uppgiften heller. Vad ska jag göra?" Nej det går inte alls..!

Tycker inte att det här är nån grundkurs, för mej känns den iaf väldigt avancerad. Å de fanns inga krav på att man skulle kunna nåt innan. Jag kan iaf starta datorn, komma in på internet, skriva ett dokument. Men det finns folk som knappt kan de. Hur hade de klarat sej?!?

Riktigt upprörd är jag! Å arg å allt vad man nu kan va. Tur att Erik inte är vaken..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0