Bilar, bilar, bilar

Skrivet den 2009-06-11, klockan 15:08:31
Okej, om man väljer att inte köra så fort ute på vägarna. Jag kör själv inte så jättefort, men jag håller iaf gränserna. Men om man nu väljer att köra 60 på en 90-väg tycker jag att man kan stanna till å släppa förbi bilarna bakom sej när man ser att de börjar bli kö bakom sej!!

Jag hade en framför mej nyss, han pendlade mellan 60 å 70 på 90-vägen. Men sen när det blev 50 då ökade han till 70 å höll de konstant!! Va e de för stil?!? Sånna gillar jag inte. Det är iofs inte många som jag gillar, men det hör inte hit.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0