Bilar å sånt

Skrivet den 2009-06-28, klockan 22:09:23

Inte för att jag älskar att köra bil, men ibland kan de faktiskt va lite kul.. E4an är ganska soft, rakt fram.. Fast de kan bli långtråkigt om man inte har något pratsällskap eller kan spela hög musik..

Tycker att de e så konstiga hastigheter.. När vi åker ner är det 110 i 4-5 mil(vi åker ca 20 mil),  å sen ere typ 90-100, fast det är fina vägar å man lugnt skulle kunna köra 110.. Tror nog att det var det förut, men det har blivit ändrat..

Å vissa människor på vägarna är jobbiga..
¤ De som kör 90-100 där det är en fil och när det blir dubbelfil ökar de till 120?!? Varför då?
¤ Husvagnar, de kör så långsamt å vissa värgar å flytta på sej.
¤ Lastbilar, ävan dom för att de kör långsamt, men även för att de e så långa å tar lång tid att köra om..

Jag kanske inte är världs bäst på å köra bil, men jag håller iaf hastigheten å lägger mej på sidan om jag ser att någon vill köra om..

Måste dock lära mej att köra på 1 å 2 i Eriks bil.. För de e inge kul å åka med mej på de växlarna.. =P Vet inte vad de beror på, för i andra bilar går de bra.. Okej inte MoP's gula. Men alla andra.. Erik säger att de beror på att jag inte har klacken i backen, men de kan jag inte, för då når jag inte..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0