8 juni 09

Skrivet den 2009-06-08, klockan 10:30:25
Vaknade inte förns kl 9 idag!! Å så har jag inte vaknat på hela natten. De va länge sen.. Så när jag vaknade kravlade jag mej upp så jag inte skulle ligga å sova längre. Onödigt å sova bort dan.

Sitter å försöker mej på sommarkursen, men de går inge vidare. Har mailat å frågat, men inte fått nåt svar än. De brukar typ ta en dag eller så. Kul å komma efter redan första dan.. =P Menmen, de går inte å göra så mkt åt de..

Ska fnula lite till.

/Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0