7 juni 09

Skrivet den 2009-06-07, klockan 21:16:10
Vi va på studentmottagning igår igen.. Men det var trevligt, Det var tacobuffe, mumsigt! ;) Å så självklart tårta, supergoda!! Men jag orkade knappt, va så mätt. När vi kom hem var det full rulle. Sen vart de kojakt, jag stannade hemma å vaktade barnen, offrade mej lite.. =P Hehe, men det var lite lättare så.. Behövde inte göra så mkt mer än att sitta i soffan å gosa. =)

När de andra kom tillbaka tittade vi på teve tills jag somnade på soffan. Sov nog ett tag innan jag vaknade å gick upp å la mej istället.

I morse blev vi väckta halv elva då tyckte kidsen att det var dags att gå upp. Åt frulle å tog de lugnt. Har lekt lite kurragömma, dunken, spelat kubb å så.

Mot slutet blev jag å Erik ensamma med barnen, men de blev såsmåningom hämtade å då åkte Erik å lämnade mej hos M&M, där jag sitter nu.

Ska äta Jordgubbar å grädde nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0