23 juni 09

Skrivet den 2009-06-23, klockan 09:37:50
Jag har börjat sova så bra om nätterna nu de senaste veckorna. De är så himla skönt att slippa vakna flera gånger per natt. Undra om de beror på skolan? Att nu när det är sommarlov så känner jag mej inte stressad å får då en bättre sömn.. Eller?


Är fortfarande frustrerad eller nu e jag mer arg. Jag har fortfarande inte fått något svar på varken forumet eller mailen. Men alla andras frågor besvaras ju - TOM AV LÄRARE!! Tycker att det är dålig stil. De kommer ju inte å få nåt bra betyg på kursutvärderingen.

Å eftersom jag inte har fattat den här uppgiften så blire svårt att gå vidare, för jag ska göra på samma sätt på nästa.. Usch, jag vill ge upp å sluta den här kursen, vad ger de mej lixom när jag inte fattar något?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0