22 juni 09

Skrivet den 2009-06-22, klockan 08:53:26
Fick mail från Studera i morse, tyckte de va lite skumt för jag fick samma mail förra veckan, så jag var tvungen å gå in å kolla så att allt stod rätt till. Å de tyckte jag att det gjorde. Ser inte att man ska trycka nånstans å godkänna, för det var ju bara ett kontollbesked..

Sen gick jag in å kollade på meriter å såg att jag hade blevit godkänd på den senaste tentan, eller jag tror de iaf. Minns inte riktigt vad alla kurser jag läser heter.. =P Så jag mailade å frågade läraren men hon har gått på semester. Hon skulle ju lägga ut resultatet, men ne, de syns inget på hemsidan. Undra om hon har mailar ut, för jag har inte anmält min mail. Måste fråga nån som har gjort.

Nu ska jag ta å plugga, inte peppad för jag fattar fortfarande ingenting.. Vet inte hure här ska gå..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0