21 juni 09

Skrivet den 2009-06-21, klockan 11:43:35
Halv elva vaknade jag i morse, sjukt skönt var det att sova. Skulle kunna sova ännu mer, men då kommer de å va svårt å somna i rimlig tid ikväll.. Ska upp vid 8 i morron hade jag tänkt, så att jag kommer igång med pluggandet.. Iofs så cäntar jag fortfarande på hjälp.. Men jag får väl ställa en ny fråga.

Vad ska jag hitta på idag då? Ingen aning, bara ta de lugnt.. Hoppas att det blir lite mer sol å värme så jag kan gå ut å sätta mej en stund. De vore skönt. Ska kanske ta å läsa på lite i min bok, har hållt på med den väldigt länge. Men det blir typ bara ett par kapitel om veckan. Är så trött när jag väl ska börja läsa.. =P Men jag ska läsa ut den för den är rolig.. Sen ska jag börja på en annan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0