2 juni 09

Skrivet den 2009-06-02, klockan 07:45:34
Igår gick jag å la mej tidigt, så nu har jag verkligen fått sova många timmar.. Så himla skönt, känner mej lite piggare nu, tror att det behövdes..

22.20 började telefonen låta, jag vaknade upp trodde de va ett alarm å så stängde jag av det. Sedan gick jag upp, kom till hallen då Erik frågade vem som ringde. Vet inte om han fick nåt svar, för i samma ögonblick började telefonen att ringa. Så jag gick å svarade lite halvpigg å nyvaken. De va P. Han var förvånad att jag sov.

Efter samtalet kollade jag på telefonen å såg att jag hade ett missat samtal. De va då inget alarm som hade ringt utan det va P.. Så jag måste har klickat bort de.. Jag borde ju känna igen om de ringer eller är ett alarm för de e olika signaler.. Men tydligen inte. =P

Har vaknat tre gånger i natt å frysit, men jag har bara dragit på mej täcket och så har jag somnat om igen.

Ska göra mej iordning nu å ta mej iväg till skolan.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0