14 juni 09

Skrivet den 2009-06-14, klockan 17:51:44
Jag vaknade vid 8 idag å gick upp å fixade hönsen, de regnade ute, inte alls kul!! Å de va sega ut så jag hann ut ur buren innan de kom.. Puh, men jag va skakis ändå. Det va skönt att de va sista gången.

Sen gick jag upp å la mej igen å sov till 11, hur skönt var inte de då?!? Då gick vi upp, jag packade ihop mina saker, gav Sturisen mat å sen åkte vi. De regnade fortfarande så de va inge kul å packa in i bilen.. Fast de va ändå lindrigt, för hos Erik öste de ännu mer så jag ville knappt gå ut ur bilen. Fick fika där å sen åkte vi hem.

Efter kanske en mil så gick vindrutetorkaren sönder, som tur va på höger sida.. De va lite läskigt att inte kunna se ut, menmen så ere ibland.

Har precis kommit hem, letade fram kvittot på mobilen, men de står att de inte är nån garanti på mobiltelefoner!! Men de e väl alltid i ett år? Ska åka till OnOff i morron å kolla vad som gäller, för den är ju bara 10 månader, mer än så borde den väl hålla. Tog fram min gamla, den ville inte starta, men jag gissar att de e slut på batteri, den har nog inte vart igång på två år!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0