13 juni 09

Skrivet den 2009-06-13, klockan 09:01:18
Det blev bara 6 timmars sömn i natt. Hade svårt att somna igår för de va så sjukt varmt!! Å så vaknade jag innan väckarn i morse. Så jag gick upp fixae åt hönsen. Idag var jag förberedd på anfall man jag var alldeles för snabb för tuppen.. =)

Hade med mej en kvast in så jag kunde mota bort honom å så stängde jag inte grinden som igår, utan la en bräda som stöd (eftersom grinden åker upp om man inte gör något). Så jag behövde bara knuffa på dörren å så var jag ute.

Tror ni att jag var rädd? Jag stog å skakade efteråt.. =P Men nu ere bara en gång kvar.

Han kansdke gillade mej bättre idag för att jag hade en gul tröja, då kanske han trodde att jag var hans lilla kyckling å inte som igår när jag hade en röd tröja, då kanske han trodde jag var en tupp å skulle konkurera om hans damer.
Jag vet inte, kan han vara så smart?!?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0