12 juni 09

Skrivet den 2009-06-12, klockan 08:45:51
Vaknade upp lite smått förvirrad i morse, var inte alls beredd på att klockan skulle ringa när den ringde. Men jag var faktiskt pigg så jag tog mej upp ur sängen å på med kläder. Fixade ordning åt hönsen å gav dom mat på en gång, kändes onödigt att gå ut öppna, gå in äta frukost, gå ut ge dom mat.

Å eftersom de inte var ute, kunde jag i lugn å ro fixa maten. När jag var klar öppnade jag luckan. Först kom det ut en höna å sen trängde sej tuppen ut. Å han anföll mej!! 2 gånger dessutom! Å sen såg han hotfull ut.

Nu kanske de e förståeligt varför jag är rädd för fåglar. De är elaka å ser äckliga ut! Usch, där här var sista och första gången som jag var hönsvakt. Jag har ett litet problem, jag måste ju öppna två gånger till åt dom! Men då ska jag skynda mej ut.

Jag förstår inte varför djur inte gillar mej?!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0