11 juni 09

Skrivet den 2009-06-11, klockan 08:23:27
Igår tänkte jag: jag ställer väckare för säkerhets skull. Å tur va väl de, för jag hade inte vaknat i tid annars. =P Sov så otroligt bra, drömmde lite härliga drömmar.

Ska gå ut till hönsen å ge dom mat å sen är det dags att börja plugga. Ska försöka att bli klar så tidigt som möjligt med uppgifterna. Annars kommer de å bli så stressigt på slutet å de vill jag inte.

Har planerat att åka en sväng med bilen idag, eller jag måste för katten måste få mat. Men de får bli på eftermiddan.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0