Vart tog bilen vägen?!?

Skrivet den 2009-07-05, klockan 23:02:53
Erik gick å la sej vid typ fyra.. Så jag å Macke gick ut en stund så han skulle få de lite lungt i början å kunna somna.. Vi gick förbi bilen. Macke satte fast en lapp i vindrutetorkaren å jag böjde till bilmärket..

Sen började vi gå därifrån. När vi kommit en lite bit kom vi på att de vore ganska kul om vi flyttade på bilen.. Å så kom jag på att jag hade bilnycklarna med mej.. Så vi gick tillbaka till bilen.

Åkte iväg till parkeringen bredvid å parkera där bakom nåra andra bilar, å sen fortsatte vi vår promenad.. När vi kom hem så spelade vi lite tv-spel å tillslut vare dags för middag..

Efter middagen gick killarna till bilen för att åka till jobbet.. Å jag tror att Erik blev chockad när han inte såg bilen!!! Jag hann inte riktigt se de, men Macke har en ljudinspelning så jag ska få höra i morron.. =P

Å vad kul vi hade!! Hahahaha.. Lär väl få sota för det här nångång, men de kan jag ta.. För de där var roligt!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0