Stan

Skrivet den 2009-07-29, klockan 12:20:40
De blev lite stressigt å komma iväg ner på stan idag.. 9.53 kollade jag bussar å då gick de en 10.06 å nästa 10.30.. Så jag sprang runt å gjorde mej iordning i farten å gick utanför dörren 10.04.. =P Hann stå ett par sekunder innan bussen kom.. Tur att man bor nära. =)

Fick med mej lite saker, träningskläder. Det är jobbigt att par ha ett par.. Det går iofs å tvätta mellan gångerna, men om det är träning två dagar i rad så hinner det nästan inte torka. Så nu har jag ett set till, kanske inte precis de jag ville ha, men de går bra ändå..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0