Puzzlar ihop mitt liv

Skrivet den 2009-07-10, klockan 17:34:34
Har suttit i flera timmar nu och försökt att få ihop mitt studieliv.. Men det går inge bra.. Jag saknar 37,5 hp vilket är typ en termin. Det finns massa kurser som jag skulle vilja läsa, men som jag inte får in.. Under en termin kommer jag typ att få läsa 37,5 hp, fast det bara ska vara 30.. Undra om det kommer å gå..

Kom på att jag kan använda webbdesign som en kurs.. Undra bara under vilken kategori, övrigt kanske? Måste få ordning på de här snart för jag måste veta till hösten då jag ska söka.. Det är iofs ett tag kvar, men jag blir stressad av att inte veta vad jag ska göra.. Vill ju inte missa nån kurs på vägen, då jag måste ha vissa poäng inom vissa områden för att få ut en examen.

Jag är ju ledig i 6 veckor nu, så jag kan ju fundera länge.. För när skolan kommer igång så kommer jag å glömma bort allt det där..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0