Kronprinsessans födelsedag

Skrivet den 2009-07-14, klockan 22:29:21
Sitter å tittar på Kronprinsessans födelsedag som SVT sänder.. Har varit en del bra artister som har varit där å sjungit.. Är dock lite fundersam. För på prinsens högra sida sitter det en tjej, har inte riktigt fått se henne.. Kan de va så att det är Emma.. Men jag trodde att de hade gjort slut.. Å på lillsessans vänstra sida är det tomt, fick hon inte ha med sej sin kille??

Jag förstår mej inte riktigt på de där.. Tur att man inte ingår i kungafamiljen... Eller de hade ju vart lite kul, tänk att få en sån där födelsedag!! Jag sa till Erik att jag också vill ha det på måndag.. Dock tror jag inte att jag får de.. Men de vore ju lite coolt att ha Zemlan på en scen framför mej som sjöng!! =D

//Angelica


Hmm, hon bredvid prinsen var det hon som vann Victoriastipendiatet?  För de skakade hand med henne..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0