Hundräddsla

Skrivet den 2009-07-09, klockan 21:12:34
Hade en jobbig dröm i natt.. Drömde att jag blev attackerad och biten av en stor hund.. Minns inte riktigt vad det var för sort, men stor var den iaf.. Den anföll mej flera gånger. De värsta va att det stod massa folk runt omkring å bara tittade på utan att göra något..

När jag vaknade upp var jag så glad att det bara var en dröm och inte verklighet.. Har på de sista åren åren blivit rädd för hundar.. Inte alla, mest för de stora, för då är man ganska så chanslös. Så nu är jag väldigt försiktig när det gäller hundar. Det finns bara en hund som jag kan lita på å de e Jissa.. Fast helt vågar jag inte lita på henne, för man vet aldrig.

Jag förstår inte att jag har blivit så hundrädd för jag är uppvuxen med hundar och har alltid haft massa hundar omkring mej. Fast det kanske inte är så konstigt om man har blivit biten två gånger..

Så jag gillar inte när folk har sina hundar lösa och låter dom springa fram till en.. Även fast de påstår att de e snälla.. De sa ägarna till hundarna som bet mej också..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0