Hinderbanan!

Skrivet den 2009-07-09, klockan 22:20:40
Vi åkte till hinderbanan som ligger vid IFK Umeå:s hemmaplan.. De va kul, men sjukt jobbigt, jag höll på å dö!! Snacka om dålig kondis, orkade knappt springa.. Hehe =P Gjorde banan två varv sedan blev det lite styrka, de gjorde mej ännu mer döende..

Just nu ere ganska så lugnt, men jag tror att det kommer å göra ont i morron!! Måste se till å börja träna eller iaf promenera.. Kan ju passa på nu när jag är ledig, har ju inge bättre för mej ändå..

Ett IKSU-kort kanske, fast de e inge kul med inomhusträning under sommaren, då vill jag vara ute.. Om jag fixar de nu har jag de gratis hela sommaren så de e ju ganska bra.. Men då måste jag köpa ett guld-kort å de va inte riktigt tanken.. Menmen, jag ska fundera på saken..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0